Contact usAbout usServicesNewsMembers listAbout usHome

انتخاب شرکت آرتاپان از اعضای این انجمن به عنوان صادر کننده نمونه ملی




مراسم روز ملي صادرات با هدف تقدير از صادرکنندگان نمونه در سالن اجلاس سران ودر روز 29 مهرماه 1402همزمان با بزرگداشت روز ملي صادرات با حضور معاون رئيس جمهور و وزير صنعت، معدن و تجارت برگزار گرديد.

در بيست و هفتمين مراسم روز ملي صادرات حاج کمال فتحي بيطرف مؤسس گروه آرتا ومديرعامل شرکت صنايع سلولزي آرتاپان از استان اردبيل به عنوان صادرکننده نمونه و برتر ملي سال 1402 برگزيده شد و با اهدا لوح و تنديس توسط معاونت رياست جمهور از‌ ايشان تقدير به عمل آمد.

اين مراسم هر ساله با حضور مسئولان ارشد اجرايي کشور از جمله معاون اقتصادي رئيس‌جمهور، وزير صنعت، معدن و تجارت و معاونان‌ ايشان، رئيس و اعضاي اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و صادرکنندگان نمونه و ممتاز برگزار مي‌شود.

 

شرکت آرتاپان فعال در صنايع سلولزي با توليد محصولاتي چون نئوپان  MDF خام وملامينه، پارکت لمينت، دکووال و قرنيز، و صادرات موفق آن به کشور‌هاي تاجيکستان، ترکيه، آذربايجان، ازبکستان، ترکمنستان، ارمنستان، افغانستان، عراق، غنا، مراکش به عنوان واحد صنعتي نمونه و برتر در بخش صادرات برگزيده گرديد.

گروه آرتا قريب به 40 سال قبل با صنايع نساجي پا به عرصه توليد گذاشت. در طي اين سال‌ها فعاليت خود را در بخش‌هاي صنعتي ديگر همچون صنايع سلولزي، چاپ و بسته‌بندي، پتروشيمي، خودرو، کشاورزي و نرم‌افزار توسعه و گسترش داد.

گروه آرتا با بازنگريِ هر ساله فعاليت‌هايش و نگاهي آينده گرا همراه با اهدافي بلند مدت براي تک تک صنايع خود توانسته در جهت رشد صنعتي کشور گام-‌هايي مؤثر بردارد و حضوري تأثيرگذار در رشد صنايع کشور داشته باشد.
 

گفتني است در روند انتخاب صادرکننده نمونه شاخص‌هاي مختلفي از جمله «سنجش توليد و سرمايه‌گذاري مشترک با طرف‌هاي خارجي»، «عمق دانش بنياني»، «فعاليت در مناطق محروم و کم برخوردار»، «ميزان اشتغال‌زايي»، «ميزان نفوذ در شبکه مصرف بازار‌هاي هدف»، «سطح پيچيدگي محصول و ارزش افزوده»، «عضويت در تشکل‌هاي تخصصي صادراتي»، «ثبت برند بين‌المللي» و «استفاده از نيروي انساني، مصالح و تجهيزات داخلي در پروژه‌هاي خارج از کشور» دخيل است.





تصاویر مراسم اهداء لوح و تقدیر نامه


نام کاربر :
کلمه عبور :
عضویت در سایت

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به انجمن صنفی کارفرمایان صنایع چوب ایران می‌باشد .
استفاده از مطالب این وب‌سایت فقط با ذکر منبع بلامانع است .

Copyright 2008-2024, AIWIE, All rights reserved